Utilizatorii din Brașov și nu numai se confruntă cu dificultăți majore în accesarea conturilor lor pe site-ul Electrica Furnizare, conform anticipărilor. După doar câteva minute de funcționare cu întreruperi, încercările de conectare la aplicația MyElectrica sunt întâmpinate cu un mesaj de eroare șocant: „pagina nu există”.
Unii au reușit să acceseze temporar aplicația, care a prezentat o altă interfață, dar în curând revenea la stadiul inițial, fără să ofere vreo soluție utilă. Oamenii sunt tot mai exasperați.
„De peste două ore încerc să mă autentific și nu reușesc. Am șters aplicația, am reinstalat-o, nimic,” a comentat un rezident din Brașov.
„Am transmis indexul corect. Au apărut alte cifre, nu cele pe care le-am introdus, iar apoi site-ul s-a blocat! Totul funcționează perfect!!!?????” a scris un alt brașovean.
„Se pare că se pregătește un adevărat jaful! Ne-au înșelat! Să vedem cu ce ne vor factura consumul pentru următoarele două luni!”, a comentat altul.
„Pare că au căzut într-o comă indusă,” spune un alt rezident din Brașov.
Chiar și pe linia telefonică, doar câțiva au reușit să transmită indexul, după o așteptare de „doar” jumătate de oră. Alții au petrecut mai mult timp la telefon, fără rezultat. Fie nu au reușit să intre, fie sistemul automatizat a respins indexul, invocând că se află în afara perioadei de autocitire, în ciuda anunțului Electrica că brașovenii și clienții din alte județe pot face acest lucru începând de astăzi.
Iată ce mai au de spus locuitorii din Brașov:
„Am încercat să sun noaptea la ora 2, apoi dimineața la ora 9, iar de la ora 10 mi s-a spus că serviciul este indisponibil!”
„Nu poți transmite indexul telefonic pentru că robotul îți spune că nu este „perioada” și te invită să verifici factura! Ce factură???”