Începând de sâmbătă, clienții Hidroelectrica pot achita facturile de energie online, prin aplicația iHidro, lansată recent.
Hidroelectrica a anunțat că, de sâmbătă, 2 noiembrie, cei peste 500.000 de clienți ai săi își pot plăti facturile de energie electrică cu cardul, direct din aplicația iHidro, disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS. Parteneriatul cu PayU Romania și Visa facilitează noul serviciu, care include și un portal de contractare online dedicat clienților business.
„Acest serviciu reprezintă un pas important în digitalizarea serviciilor noastre și îmbunătățirea experienței clienților, care vor beneficia de o soluție modernă, sigură și eficientă,” a declarat Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica.
Implementarea funcției de plată directă vine la scurt timp după ce Hidroelectrica a încheiat un contract de servicii cu PayU, pentru o valoare de 3,46 milioane lei.
Contractul, semnat în septembrie, acoperă serviciile de plată online atât pentru aplicația iHidro, cât și pentru platforma hidroelectrica.ro. Lansarea aplicației, în octombrie, a întâmpinat inițial câteva probleme tehnice, fiind raportate dificultăți la transmiterea indexului și la opțiunile de plată.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie verde din România, operează 187 de centrale hidroelectrice și un parc eolian, contribuind cu 13,09% din piața de furnizare națională.