Destinații turistice foarte cunoscute din România au fost văzute de milioane de oameni din lume în urma unei campanii de promovare a țării noastre la postul de televiziune britanic BBC. Timp de o lună, telespectatorii au putut să vadă imagini spectaculoase, din diferite colțuri ale țării, adunate în câteva videoclipuri realizate de documentaristul mutat la Brașov, Charlie Ottley.
Acum a venit și rândul Brașovului să apară în reclamele BBC. Vreme de două săptămâni, un filmuleț de 30 de secunde, creat tot de Charlie Ottley, va rula pe postul de televiziune britanic și va fi vizionat de milioane de oameni. Această promovare intensă ar putea atrage un număr uriaș de turiști atât în orașul de sub Tâmpa, cât și în alte destinații turistice importante din România.
Iată cum este descris Brașovul în videoclipul care rulează la BBC: „Brașov, poarta spre Transilvania și un paradis de iarnă legănat de vârfurile Carpaților acoperiți cu zăpadă, care așteaptă să fie cucerite. Explorați un oraș vechi, plin de istorie și cultură, unde după schi aveți parte de un festival al luminii, muzicii și bucătăriei gourmet. Brașov, evadează spre o iarnă perfectă”.
Campania are ca scop amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creşterea numărului de turişti, atât britanici, cât şi din întreaga Europă, precum şi din ţările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat.
Potrivit MEAT, reprezentanţii ministerului au colaborat cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum ”Wild Carpathia” şi ”Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumuseţea şi diversitatea ţării noastre.