Primăria Brașov este în etapa de evaluare tehnică a documentațiilor depuse în cadrul procesului de achiziție a serviciilor de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului pentru întocmirea Studiului de fezabilitate construire pasaj rutier cartier Tractorul – B-dul Griviței si legături către str. I.C Brătianu și b-dul Griviței.
Pasajul rutier va supratraversa linia de cale ferată București – Brașov – Sighișoara, în spatele zonei în care funcționează magazine de materiale de construcții (ex. Dedeman, Black Sea) și va face legătura între b-dul Griviței și rețeaua de străzi din zona nouă a cartierului Tractorul. În cadrul elaborării SF-ului, proiectantul va trebui să prezinte cel puțin două scenarii privind zona de amplasare a pasajului.
Valoarea estimată a acestei achiziții este de aproximativ 1,8 milioane de lei, fondurile fiind asigurate din bugetul local. În cadrul acestei proceduri au fost depuse trei oferte: societatea TPF Inginerie SRL, asocierea Proiect CFDP SRL (lider) și SC Via Pont Invest SRL, și asocierea Prinfo SRL (lider), Contiu Struct SRL.
Specificații tehnice generale pentru pasaj:
- Înălțime de siguranță peste calea ferată: min. 7,50 m;
- Numărul de benzi pentru circulația auto: câte 2 benzi pe sens;
- Pistă de biciclete pe ambele sensuri;
- Trotuar pe ambele sensuri;
- Vor fi prevăzute dispozitive de iluminat rutier pe ambele sensuri;
- Vor fi prevăzute panouri fonoabsorbante.
Proiectantul va trebui să elaboreze studiul de fezabilitate, ce va include devizul general și antemăsurătoarea, documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism, să asigure depunerea și susținerea acestora la avizatori, să elaboreze studiul topografic vizat de OCPI, studiul geotehnic, studiul de trafic, studiul de soluții de alimentare cu energie electrică și analiza cost beneficiu.
Valoarea estimată a lucrărilor de proiectare este de 1.765.800 lei fără TVA.
Predarea documentațiilor se va face astfel:
- – în termen de 60 de zile de la transmiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare, faza SF, se va preda: documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor, studiul topografic vizat de OCPI și studiul geotehnic;
- – în termen de 90 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda studiul de fezabilitate, în forma completă.
Serviciile de asistență tehnică se vor asigura până la finalizarea procedurii de achiziție a serviciilor pentru elaborarea următoarelor faze de proiectare.
Cei trei ofertanți sunt:
- – TPF Inginerie SRL, ofertant (lider), TPF Getinsa Euroestudios SL – terț, Geotesting C.I. – subcontractant, Atelier 3 Au Design – subcontractant;
- – Asocierea: Proiect CFDP SRL (lider), SC Via Pont Invest SRL – ofertant, Royal CDV G2 S.R.L. – terț, E.F. Technology S.R.L – subcontractant;
- – Asocierea: Prinfo S.R.L. (lider), Contiu Struct S.R.L. – ofertant, Artcons – subcontractant, Geoda – subcontractant.